E-mail màrketing?

jueves, 8 de abril de 2010

  
L’E-mail màrketing és un tipus de màrqueting directe que s’utilitza com a mitjà de comunicació de missatges comercials cap a una audiència. Cada correu enviat a un client potencial o actual es pot considerar com a exemple.
Aquests correus permeten:
·        Millorar la relació d’un comerciant amb els seus clients actuals o anteriors per a fomentar la lleialtat del client i millorar la confiança.
·        Adquirir nous clients o convèncer als clients actuals que comprin alguna producte/servei de l’empresa de forma immediata.
·        Incloure anuncis als correus enviats per altres companyies per als seus clients.
·        Enviar correus electrònics a través de la xarxa.
Alguns dels avantatges que té aquesta tècnica són: el retorn de la inversió si s’ha fet correctament, s’arriba a molta gent interessada considerant que la majoria de la gent mira el correu cada dia, és molt barat, és interactiu, és personal, etc.
Però també hi trobem inconvenients com: molta gent rebutja els missatges publicitaris eliminant-los sense haver-los llegit, cal vigilar que no es violin les lleis en contra de l’spam, etc.
Tot i els inconvenients, cal tindre en compte que és una de les tècniques del màrqueting directe més eficaç, per això cal vigilar molt com s’envien aquest correus intentant que aquest siguin el més atractius possibles.

 




0 comentarios: